Måndagsångest

Allmänt
Jag mår allmänt dåligt. Det är inte på grund av maten, men det påverkas av mitt dåliga mående. Det har hänt för mycket saker som jag inte orkar, eller kan hantera. Jag hatar när det blir så här, för jag vet vad jag är kapabel till, och det skrämmer mig. Ger jag upp, så ger jag verkligen upp. Då finns jag inte mer. Jag ångrar ibland att jag åkte till sjukhuset den gången när jag proppat i mig en massa tabletter. Dock tvingade min mor mig, och jag svimmade av på väg dit, men ändå. Jag hade kunnat låta bli att ta mig till badrummet. Hade kunnat ligga kvar och dö i mina spyor. Hade varit så mycket bättre, för då hade jag sluppit undra. Allt kanske hade varit bättre? Jag kanske inte hade varit så olycklig.

Äsch, jag svamlar. Jag mår bara inte bra just nu, och därför skiter sig det mesta.

Kommentarer
Nelmo hälsar:

Ne vännen :( Ge inte upp vad du än gör. Du ska inte dö. Inte försvinna. <3 vet inte vad jag ska skriva, men jag bryr mig om dig. Puss

Srevs 2010-01-11 klockan 20:44:27.
Bloggadress: http://certify.blogg.se/
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ hälsar:

Jag hejar på dig :)

Srevs 2010-01-12 klockan 22:14:54.
Bloggadress: http://tjelsi.com
Raspberry hälsar:

När hände det där? Du får inte ge upp sådär lätt, tänk på oss som finns här för dig - alltid! Nelmo, jag, och massa andra! Om det är något någongång närsomhelst så är det bara att ringa eller smsa eller whatever. Jag finns alltid här :).

Svar: Ja! Snart får vi ses, väldigt snart. Och promenad och prata och ha allmänt trevligt. :D puss

Srevs 2010-01-16 klockan 03:28:29.
Bloggadress: http://raspberrysmile.blogg.se/

Lämna en hälsning!

Vem?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0