Torsdag?

Allmänt
Hej! Jag vill egentligen skriva jättemycket, men kan inte formulera mig riktigt. Ni får ursäkta det. Funderar på att byta blogg faktiskt. Hade bästa bloggnamnet på tungan igår och sen somnade jag. Lyckat alltså. Nej men ja, byta blogg kanske. Jag säger till i så fall, haha!

Sitter och har ont i magen. Åt 3 pannkakor. Varför? Vet inte. Jag var uttråkad och mamma ville ha, och nu sitter jag här och krampar sönder. Funderar på att göra en kopp te och lägga mig och titta på Supersugen innan jag tar en zolpidem och försöker sova.

Har ångest idag. Mår dåligt över mig själv. Orkar inte riktigt. Äcklig. Dock påpekade mamma att jag hade gått ner. Alltid något. Puss

Kommentarer
caspian hälsar:

om du byter blogg så vill jag veta :*

Srevs 2010-04-15 klockan 08:35:51.
Bloggadress: http://caspians.blogg.se/

Lämna en hälsning!

Vem?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0