Lördag

Allmänt
Jag mår inte bra. Jag är yr, skakig, allmänt borta. Är jag här, eller någon annanstans? Jag mår inte bra. Benen bär knappt och ändå förstår jag inte riktigt varför det är såhär. Visst äter jag, men jag har börjat dra ner på en massa. Snart är det sommar och jag måste få vara smal i sommar igen. Jag måste det. Smalare än nu i alla fall. Lite mindre.

Jag mår kanske inte bra, men jag tycker om att vara sånhär. Känns som om man gjort något rätt då. Som om man är på väg åt rätt håll. Ska väga mig snart. Kanske har jag gått ner? Kanske är därför jag är sån här? Jag vet inte faktiskt. Tror bara jag inte druckit tillräckligt.

Idag fyller mamma år, så idag måste jag äta. Lite i alla fall. Lite mer än nu.

Ska in till stan också, och träffa en kompis. Egentligen orkar jag inte. Vill mest ligga i sängen hela dagen, för jag orkar inte gå när jag har hjärtklappning och är skakig. En annan kompis vill att jag ska med ut, men tack och lov så är jag pank. Hade velat egentligen dock, men inte när jag mår såhär. Hatälskar att må såhär.

Kommentarer
p hälsar:

:( ♥

Srevs 2010-02-19 klockan 09:39:19.
Bloggadress: http://autumnpromises.blogg.se/
Kristina hälsar:

Jag fattar precis vad du menar, ibland vill man bara ligga i sängen hela dagen... Och det är ju inte direkt världens finaste väder att vara uta i....

Srevs 2010-02-19 klockan 23:20:01.
Bloggadress: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Lämna en hälsning!

Vem?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0