Onsdag Onsdag

Allmänt
Vet att jag har varit borta länge. Har varit sjuk och inte orkat tänka, men ska försöka börja uppdatera igen.

Har fått en award av min mest saknade Nelmo. Puss på henne!

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

1. Snart 18, bor i Göteborg. Har tidigare bott i Växjö, då i egen lägenhet. Det var då allting gick som bäst.
2. Tränar nästan ingenting. Är förkyld typ jämt, och eftersom jag har bronkit och ansträngningsastma kan det leda till lunginflammation väldigt enkelt.
3. Hatar vintern. Allting går dåligt och man mår allmänt dåligt.
4. Älskar promenader. Dock bara under våren, sommaren och hösten!
5. Saknar Nelmo som fan.
6. Är en väldigt tråkig människa egentligen och har inget direkt att komma med.
7. Jag har väldigt svårt för att vara ensam, men hatar att ha folk runtom mig.


Sju bloggar jag vill tilldela award (som inte fått det tidigare):
Raspbarrysmile
Danni
Isabelle
My
Angelice
Cherry
Illusion

Kommentarer
cherry hälsar:

tack sötnos :*

Srevs 2010-02-04 klockan 15:35:21.
Bloggadress: http://icecherry.blogg.se/
skinny love hälsar:

länkat dig i bloggen, hoppas det var okej:)

Srevs 2010-02-05 klockan 14:49:28.
Bloggadress: http://skinnylove.webblogg.se/
Nelmo hälsar:

ajajaj, jag saknar dig.. <3

Srevs 2010-02-06 klockan 21:10:19.
Bloggadress: http://certify.blogg.se/

Lämna en hälsning!

Vem?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0