Grönsaker och dip.

Allmänt
Jag gick aldrig hem. När jag kom ut från cafét började jag lipa för att det var så galet kallt ute. Men vafan, det får vara för idag. Jag är så sjukt trött nu när skolan är igång igen.

Ska gå och handla snart. Jag och mamma ska kolla på let's dance och idag ska vi mysa med grönsaker och dipp. Underbart. Eller inte. Gott i alla fall, och det är i alla fall inte chips eller något annat onyttigt. Dippen hade väl kunnat vara, men det är inte lika gott att bara käka grönsaker, haha!

Imorgon ska jag ut och gå, trots att det är svinkallt. Ska se om en kompis har tid att träna lite med mig. Visst, jag har hjärnskakning, men det är bättre nu. Lite i alla fall. Pusshej.

Kommentarer
cherry hälsar:

Det är faktiskt väldigt gott med grönsaker och dipp, RÄTT nyttigt också.. om man inte vräker i sig dippen ;)

Srevs 2010-01-08 klockan 19:56:23.
Bloggadress: http://icecherry.blogg.se/

Lämna en hälsning!

Vem?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0